We search. We guide. We connect.

Bij B\\DK werken we in tandem. Ieder heeft zijn eigen expertise. We laten die naadloos op elkaar inhaken. We gaan samen voor sterk ondernemerschap en dragen elk ons steentje bij aan onze bedrijfscultuur die gericht is op het welzijn van iedereen binnen het team.

Inge
Koen
Carla
Inge

"The space between organization's idea of work and the workers' idea of work is where learning about safety happens." 
Todd Conklin

Inge De Kerf
Managing Director

“Veiligheid is niet zwart-wit, maar bestaat uit een groot aantal grijstinten. Het is belangrijk om als Professional out of the box te denken en je horizon te verbreden. Blijf niet steken in je ontwikkeling, wees nieuwsgierig en kijk buiten je vakgebied. Blijf niet hangen in arbeidsveiligheid, maar verdiep je in management, psychologie en andere velden."

Contacteer Inge

inge@b-dk.be

T +32 473 95 23 91

"If you limit your choices only to what seems possible or reasonable, you disconnect yourself from what you truly want, and all that is left is compromise."
Robert Fritz

Koen Bouteligier
Managing Partner

“We delen dezelfde doelen, passie en gedrevenheid om de beste mensen te vinden en te matchen met onze klanten.”

Contacteer Koen

koen@b-dk.be

T +32 3 201 49 40

"If people like you, they will listen to you, but if they trust you, they will do business with you.”
Zig Ziglar

Carla Dickens
Business Consultant

"Voortdurend investeren in relaties met onze klanten en prospecten om hen succesvol te ondersteunen in de nieuwe organisatorische uitdagingen waarvoor ze staan, daar ga ik voor. Ons vertrekpunt is uw complexe vacature. Wij starten waar uw zoektocht stilvalt of is gestopt om vervolgens uiterst professioneel de juiste kandidaat te vinden, te benaderen en hem of haar feilloos te overtuigen."

Contacteer Carla

carla@b-dk.be

T +32 474 29 73 21

 

“When people tell you it can’t be done, it’s more a reflexion of their limitations not yours.”

Inge Pirlet
Research Consultant

“Elk gesprek is een ontmoeting. Je leert de wensen, kwaliteiten en attitudes van mensen kennen. En vaak komen die overeen met de opdracht van de klant. Dan komt het er op aan om de klik die er tussen beide partijen zou kunnen zijn, ook te laten ontstaan. Die klik veroorzaken, dat is de magie van Executive Search."